Przyczepy towarowe

Przyczepy towarowe

CO WYRÓŻNIA PRZYCZEPY ZASŁAW NA TLE KONKURENCJI?  POZNAJ ICH CECHY I KORZYŚCI!

WSZYSTKIE ELEMENTY RAMY CYNKOWANE OGNIOWO – m.in.  rama, dyszel, wsporniki

Większość produkowanych przyczep w segmencie marketowym (dotyczy to całego rynku EU), wykonywana jest z blachy cynkowanej, która nie gwarantuje tak dobrej ochrony (przed korozją).
Istotna jest tutaj grubość cynku:

Stal cynkowana (powszechnie stosowana) – grubość cynku od 15 do 25 mikronów
Stal ocynkowana ogniowo (rzadziej stosowana)  grubość cynku od 60 do 120 mikronów

OŚ KNOTT  - DŁUGIE WSPORNIKI OSI PRZYKRĘCANE W TRZECH PUNKTACH MONTAŻOWYCH. Takie rozwiązanie gwarantuje jeszcze większą sztywność i wytrzymałość przyczepy, niż standardowo stosowany montaż dwupunktowy

POPRZECZKA Z CEOWNIKA przy POŁĄCZENIU DYSZLA Z RAMĄ – gwarancja zdecydowanie większego bezpieczeństwa podczas eksploatacji przyczepy
Stosowane zazwyczaj na rynku  blaszki pod większym obciążeniem pękają

BAZA SKRZYNI  - OSOBNA RAMA Z CEOWNIKA 2,5 MM 
W najtańszych przyczepach na rynku EU często skrzynia w połączeniu z dyszlem tworzy funkcje ramy

 

SKRZYNIA ŁADUNKOWA:

WALCOWANE BURTY NA ZIMNO  - JEDNA Z NAJWAŻNIEJSZYCH CECH WYRÓŻNIAJĄCYCH NASZĄ PRZYCZEPĘ W EUROPIE! - gwarancja większej sztywności i wytrzymałości

NOWY WZÓR PRZETŁOCZENIA BURTOWEGO 
przez zastosowanie nowego  przetłoczenia burty – skrzynia ładunkowa zyskała dodatkowo 1cm szerokości

Do wyboru:
- szerokość 122 cm
- szerokość 132 cm

Dodatkowym walorem zastosowanego rozwiązania jest poprawa estetyki skrzyni

WSZYSTKIE BURTY DEMONTOWANE DO POZIOMU PLATFORMY

W STANDARDZIE ROLKI DO ZABEZPIECZANIA PLANDEKI MONTOWANE SĄ W INNOWACYJNY SPOSÓB Rolki zamontowanie po skosie i schowane w profil burty dodatkowo zabezpieczają założoną plandekę - takie rozwiązanie w 100% zapobiega przypadkowemu zerwaniu rolek i plandeki

PRZEDNIA I TYLNA BURTA otwierana i demontowana

WYTRZYMAŁE ZACZEPY BURTOWE Z KOMPENSACJĄ – jedne z najlepszych na rynku - SPP ZB 04

UCHWYTY MOCOWANIA TOWARU UMIEJSCOWIONE WEWNĄTRZ SKRZYNI ŁADUNKOWEJ POJAZDU 

UCHYLNA SKRZYNIA ŁADUNKOWA - w modelach jednoosiowych

W PRZYCZEPACH 265SU I 265T – przeznaczonych dla profesjonalistów, w celu zwiększenia wytrzymałości dyszla, koło podporowe montowane jest centralnie pomiędzy ramionami dyszla.

W PRZYCZEPACH SERII 300 i 330 - konstrukcja ramy przyczepy jest prawie dwukrotnie wyższa w stosunku do modelu bazowego 205su. Dzięki temu rama przyczepy jest bardzo wytrzymała. Pojazdy z tej serii posiadają również dodatkowe wzmocnienia łączące burtę z ramą skrzyni usztywniające profil burty.

Produkty w tej kategorii:

Przyczepa towarowa 170S
Przyczepa towarowa 170SU
Przyczepa towarowa 205S
Przyczepa towarowa 205SU
Przyczepa towarowa 235S
Przyczepa towarowa 235SU
Przyczepa towarowa 235T
Przyczepa towarowa 265SU
Przyczepa towarowa 265T
Przyczepa towarowa 300SU
Przyczepa towarowa 300T
Przyczepa towarowa 330T
Akcesoria