D-737AA-14 (14 ton)

DANE TECHNICZNE:


Ładowność :  
14 000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 
18 000 kg
Kubatura: 17,6 m3
Liczba osi: 
2
Długość skrzyni ładunkowej: 
5 200 mm
Szerokość  skrzyni ładunkowej: 2 420 mm
Wysokość:2 840 mm
Długość całkowita:
7 650 mm
Szerokość:2 550 mm
Wysokość platformy: 1 390 mm
Wysokość burt: 
600+800 mm
Rozmiar ogumienia:  385/65 R22.5
Rozstaw kół:2 000 mm
Prędkość max.: 40 km/h

 

 

 

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
  • hamulec ręczny 
  • hamulec parkingowy - siłowniki membranowe
  • 2 osie, zawieszenie mechaniczne 
  • hamulce bębnowe 120 x 400
  • opony 385/65 R22,5" (nowe, nie regenerowane)
  • felgi stalowe 10 otworowe
  • homologacja do 40 km/h
  • instalacja elektryczna 12 V
  • siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył 50˚, na boki 45o
  • ściana przednia, słupy środkowe i tylne  odkręcane 
  •   podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm,   

  •  przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym 

  • skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,

  •   nowy system łączenia burt,  łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie  

  •   przykręcany mechanizm centralnego ryglowania

  •  dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania  

  • burty, wysokość 600x800, grubość blachy 2,5 mm

  •  burty otwierane i uchylane, 

  • centralny zamek - 8szt haków ryglujących,   

  • kolor skrzyni do wyboru Ral-3004, 6002, pomarańczowy     

  • okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą,   

  • uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza      

  • ściana przednia, słupy środkowe i tylne odkręcane,

  • składane stopnie na ścianie przodu
  • gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy
  • trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych
  • plastikowa skrzynka narzędziowa  z wyposażeniem (klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy)
  • resory paraboliczne
  • rama wykonana z dwuteownika, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL 7021
  • ucho dyszla fi 40
  • zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, uchylny
  • liny zabezpieczające skrzynię
  • stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
  • błotnik za każdym kołem
  • lakierowanie skrzyni pod kolor RAL: 3004, 6002
  • zbiornik na wodę 
  • kliny pod koło – 2 szt.
  • dyszel typu Y ułatawiający manewrowanie


 

 

WYPOSAŻENIE ZA DOPŁATĄ:

  • osie i zawieszenie do 60 km/h
  • plandeka ze stelażem
  • koło zapasowe
  • wciągarka koła zapasowego 
  • zaczep tylny automatyczny 
  • zaczep tylny obrotowy
  • koła 425/65 R22.5” 
  • koła 385/65 R22,5" Pirelli
  • podest roboczy na ścianie przedniej
  • lakierowanie skrzyni na kolor niestandardowy
  • halogeny tył
  • rynna tylna zsypowa
  • rynna boczna zsypowa prawa (lub lewa)
  • plandeka wewnątrz skrzyni do warzyw

Dane techniczne

Długość zewnętrzna7 650 mm
Długość wewnętrzna5 200 mm
Szerokość zewnętrzna2 550 mm
Szerokość wewnętrzna2 420 mm
Kubatura17,6 m3
Ładowność14 000 kg
Dopuszczalna masa całkowita18 000 kg
Wysokość platformy1 390 mm

Pozostałe produkty w tej kategorii:

D-737AA-12 long bez słupa środkowego
D-737BA-8 (8 ton)
D-737AA-14 long bez słupa
D-737AA-12 (12 ton 4,5m)
D-737BA-6 (6 ton)
D-737AA-14 XL (14 ton)
D-737AA-12 (12 ton 5,2m)
D-737BA-10 (10 ton)