D-737BA-8 (8 ton)

DANE TECHNICZNE:


Ładowność :  
8 000 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 
11 200 kg
Kubatura:10,8 m3 
Liczba osi: 
2
Długość skrzyni ładunkowej: 
4 545 mm*
Szerokość skrzyni ładunkowej: 2 420 mm*
Wysokość:2 250 mm*
Długość całkowita:
6 930 mm*
Szerokość:2 550 mm
Wysokość platformy: 1 210 mm*
Wysokość burt: 
1 000 mm
Rozmiar ogumienia: 
400/60 R15,5"
Rozstaw kół:1 800 mm
Prędkość max.: 
40 km/h

 

 

 


WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • pneumatyczny dwuobwodowy układ hamulcowy z automatyczną regulacją siły hamowania
  • hamulec ręczny
  • hamulec parkingowy - siłowniki membranowe
  • 2 osie, zawieszenie mechaniczne
  • hamulce bębnowe
  • opony 400/60 R15,5" (nowe, nie regenerowane)
  • felgi stalowe
  • homologacja do 40 km/h
  • instalacja elektryczna 12 V
  • siłownik hydrauliczny z zaworem odcinającym hydraulikę przy maksymalnym wychyleniu skrzyni w tył  50o, na boki 45o
  • burty otwierane i uchylane o wysokości 500 mm z nadstawkami o wysokości 500 mm,  
  • okno zsypowe w tylnej burcie z zsypem strumieniowym i maskownicą,
  •  podłoga wzmocniona blachą stalową o grubości 5 mm , 
  • skrzynia ładunkowa wykonana w systemie bezuszczelkowym,
  • uszczelka pomiędzy nadstawami zapobiegająca dostawaniu się wody do wnętrza
  • burty, wysokość 500x500mm, grubość blachy 2,5 mm,  burty otwierane i uchylane    
  • nowy system łączenia burt,  łańcuch spinający burty boczne na górnej nadstawie
  •  przednia ściana wykonana z jednego arkusza blachy z oknem inspekcyjnym
  • gniazdo pneumatyczne, elektryczne, hydrauliczne dla drugiej przyczepy
  • trójkąt dla pojazdów wolnobieżnych
  • dźwignia centralnego ryglowania ze zmienną długością ramienia poprawiająca ergonomie zamykania
  • ściana przednia i słupy tylne odkręcane,
  • przykręcany mechanizm centralnego ryglowania - 7szt haków ryglujących
  •  kolor skrzyni do wyboru Ral-3004, 6002, pomarańczowy
  • resory paraboliczne
  • rama wykonana z dwuteownika, śrutowana, a następnie lakierowana w podkładzie i lakierze RAL 7021
  • ucho dyszla fi 40
  •  zderzak stanowiący osłonę lamp zespolonych, uchylny
  • lina zabezpieczająca skrzynię
  • stopnie wewnątrz skrzyni ładunkowej
  • kliny pod koło – 2 szt.
  • dyszel typu Y 

 


WYPOSAŻENIE ZA DOPŁATĄ:

  • plandeka ze stelażem
  • koło zapasowe
  • wciągarka koła zapasowego 
  • zaczep tylny obrotowy
  • zaczep tylny automatyczny
  • zaczep tylny automatyczny V.ORLANDI
  • koła 315/60 R22.5"
  • koła 385/65 R22,5"
  • podest roboczy na ścianie przedniej
  • lakierowanie skrzyni na kolor niestandardowy
  • rynny boczne zsypowe
  • rynna tylna zsypowa
  • plastikowa skrzynka narzędziowa z wyposażeniem (klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy)
  • zbiornik na wodę
 
* tolerancja 0,5%

Dane techniczne

Długość zewnętrzna6 930 mm*
Długość wewnętrzna4 545 mm*
Szerokość zewnętrzna2 550 mm
Szerokość wewnętrzna2 420 mm*
Kubatura10,8 m3
Ładowność8 000 kg
Dopuszczalna masa całkowita11 200 kg
Wysokość platformy1 210 mm*

Pozostałe produkty w tej kategorii:

D-737BA-6 (6 ton)
D-737AA-12 long bez słupa środkowego
D-737AA-12 (12 ton 5,2m)
D-737AA-14 (14 ton)
D-737AA-14 long bez słupa
D-737AA-14 XL (14 ton)
D-737BA-10 (10 ton)
D-737AA-12 (12 ton 4,5m)