Oferta › Przyczepy towarowe

Przyczepy towarowe niehamowane

CO WYRÓŻNIA PRZYCZEPY ZASŁAW NA TLE KONKURENCJI?  POZNAJ ICH CECHY I KORZYŚCI!

WSZYSTKIE ELEMENTY RAMY CYNKOWANE OGNIOWO – m.in.  rama, dyszel, wsporniki

Większość produkowanych przyczep w segmencie marketowym (dotyczy to całego rynku EU), wykonywana jest z blachy cynkowanej, która nie gwarantuje tak dobrej ochrony (przed korozją).
Istotna jest tutaj grubość cynku:

Stal cynkowana (powszechnie stosowana) – grubość cynku od 15 do 25 mikronów
Stal ocynkowana ogniowo (rzadziej stosowana)  grubość cynku od 60 do 120 mikronów

OŚ KNOTT  - DŁUGIE WSPORNIKI OSI PRZYKRĘCANE W TRZECH PUNKTACH MONTAŻOWYCH. Takie rozwiązanie gwarantuje jeszcze większą sztywność i wytrzymałość przyczepy, niż standardowo stosowany montaż dwupunktowy

POPRZECZKA Z CEOWNIKA przy POŁĄCZENIU DYSZLA Z RAMĄ – gwarancja zdecydowanie większego bezpieczeństwa podczas eksploatacji przyczepy
Stosowane zazwyczaj na rynku  blaszki pod większym obciążeniem pękają

BAZA SKRZYNI  - OSOBNA RAMA Z CEOWNIKA 2,5 MM 
W najtańszych przyczepach na rynku EU często skrzynia w połączeniu z dyszlem tworzy funkcje ramy

 

SKRZYNIA ŁADUNKOWA:

WALCOWANE BURTY NA ZIMNO  - JEDNA Z NAJWAŻNIEJSZYCH CECH WYRÓŻNIAJĄCYCH NASZĄ PRZYCZEPĘ W EUROPIE! - gwarancja większej sztywności i wytrzymałości

NOWY WZÓR PRZETŁOCZENIA BURTOWEGO 
przez zastosowanie nowego  przetłoczenia burty – skrzynia ładunkowa zyskała dodatkowo 1cm szerokości

Do wyboru:
- szerokość 122 cm
- szerokość 132 cm

Dodatkowym walorem zastosowanego rozwiązania jest poprawa estetyki skrzyni

WSZYSTKIE BURTY DEMONTOWANE DO POZIOMU PLATFORMY

W STANDARDZIE ROLKI DO ZABEZPIECZANIA PLANDEKI MONTOWANE SĄ W INNOWACYJNY SPOSÓB Rolki zamontowanie po skosie i schowane w profil burty dodatkowo zabezpieczają założoną plandekę - takie rozwiązanie w 100% zapobiega przypadkowemu zerwaniu rolek i plandeki

PRZEDNIA I TYLNA BURTA otwierana i demontowana

WYTRZYMAŁE ZACZEPY BURTOWE Z KOMPENSACJĄ – jedne z najlepszych na rynku - SPP ZB 04

UCHWYTY MOCOWANIA TOWARU UMIEJSCOWIONE WEWNĄTRZ SKRZYNI ŁADUNKOWEJ POJAZDU 

UCHYLNA SKRZYNIA ŁADUNKOWA - w modelach jednoosiowych

W PRZYCZEPACH 265SU I 265T – przeznaczonych dla profesjonalistów, w celu zwiększenia wytrzymałości dyszla, koło podporowe montowane jest centralnie pomiędzy ramionami dyszla.

W PRZYCZEPACH SERII 300 i 330 - konstrukcja ramy przyczepy jest prawie dwukrotnie wyższa w stosunku do modelu bazowego 205su. Dzięki temu rama przyczepy jest bardzo wytrzymała. Pojazdy z tej serii posiadają również dodatkowe wzmocnienia łączące burtę z ramą skrzyni usztywniające profil burty.